Friday, March 25, 2011

yg terjadi hari ini.

hmm.. aku terbgn dri tido.. 
tak blh nk tido blk... so aku crita ape yg sudah berlaku..
dlm beberapa hari ini..
first pd diri aku.. tak ad yg byk berubah..
blk2 mkn tido, kuar g mkn ..

second, result spm adik aku..
aku tak slh kn dia.. tp keadaan yg hasil ye begitu..
mungkin adik aku tak blh stabil kn keadaan dgn diri dia.
dia dah pakai tebar roti canai..
ish2.. jeles ye aku.. aku p tak geti..

tak pe nnti aku blk.. minta ayh ajar..
ni mama nk suruh adik msuk UNikl utk ambik logistik..
relax dlu.. bincang dgn dia.. wlup result tak ok..
it still masa depan dia jk dia nk study mane2 p..

aku skrg harap nnti aku blk jhr..
keadaan ln dri dlu..
aku nk tgk reaksi mama... jk anak manja ye ..
dia tak mrh.. ad kah ank ke 3 dia mrh ke tak..

hmm.. entah la.. keadaan menentukan segalanya tentang sikap..
dgn reaksi org ln.. ad yg negatif. ad yg positif..
tak semua ye ok semanjang.. tggu dan lihat je la..

No comments:

Post a Comment