Monday, March 14, 2011

kali aku tulis kerana aku geram
aku punya la study.. ala soalan tu senang je..
bkn aku tak thu bt, tp ape kah daya yg geram ni aku terslh faham kn soalan tu..
eee... time aku bc blk2.. laaa cara ye bkn susah p..
kesilapan sedikit.. akan mengubah keadaan result aku..
mark tu penting gle bt aku di masa utk final year aku ..
wei.. ujian2 yg tak henti2 aku trima..

dan kali ni aku nk ucap kat takziah kat ROSA kerana
kehilangan nenek tercinta dia smlm mlm..
sbr dan tabah menerima dugaan..

kwn aku kehilangan nenek.. aku kehilangan mark..
kehilangan dia lg besar dri aku..
hmmm.. harap2 dia ok
kehendak tuhan.. kita hanya blh menerima takdir.

skrg ni.. aku tgk jadual exam unisel makin lama makin teruk,
akn menyebab kn student gagal.. semata2 nk selamat kn kos dgn
nk pendek kan cuti supaya kitaorg masuk sem awl
macam celaka plk.. tp sem ni aku tak la teruk mc kwn2 aku..
krn ape yg kwn aku rase skrg sama mc dlu aku rase..
aku harap dia dpt jawab essay memanjang je...

aku skrg tinggal 2 paper je.. current issue dgn
change management..
kedua ye lect ye Norjiah.. semua ye essay.. no hint, no toyol
jawab la sendiri bc la satu buku sampai termuntah2 la ye..
walup gap 3 hari tp aku rase geram utk hari ni

yela penat study smpai aku bgn lmbt g exam.. smpai2 kul 9
dah start exam ye.. then aku jawab semua ye.. tp soalan yg aku blh jawab blh
plk slh cara ye.. tak pe kecuian aku jg.. tp aku still geram dgn diri aku
kesilapan sendiri.. tangung la sendiri kn..

aku harap lg 2 paper ni.. aku jawab essay dgn ok.. bc dan faham..
bkn hafal.. jk study semata2 utk exam tak guna jg..
sijil tu bukti kita faham ape yg kita study.. bkn faham dlm exam je..
guna la ilmu yg sedia ad sepenuh ye.. tak guna skrg.. ad ms ye guna jg
afiq... jgn cuai lg ye..hihihi dlm geram...
ok la geng.. aku nk smbung tido tata...

No comments:

Post a Comment