Sunday, March 20, 2011

esk last day paper.

ape yg aku rase skrg adalah nk mkn....
esk lepas paper aku nk g mkn mcd, tgk wayang,
yela tgk crita yg aku tak dpt download la kn
tp pasal paper esk.. note dah siap
tinggal bc je.. case study.. tinggal sikit je..
then aku dah blh print..

aku tgk kwn2 aku kat fb ni..
jk dlu dekat rmh sewe rapat je.. dah jauh ln
time nk study la bru nk cri aku..
friend for benefit

it allway happen to me..
bkn aku tak nk relax... tp mc entah la...
aku ckp krg dosa.. tak ckp hati binasa...
trima la ape yg ad...
friend for benefit..
bkn mc dekat barat bt sex but no commitment
but di malaysia.. kwn krn kepentingan semata2..
dri dlu lg aku kena..tp dah hujung2 sem terkena jg...
hmm.... sbr je la afiq.. masing2 ad kelebihan.. kita tgk la sejauh mane
diaorg nk ignore... jk diorg ajk study.. nk sombong blh
nk jd baik p blh.. tp sem depan.. aku akan bz dgn consult
bz jumpa org, cari customer malabor.. dpt target 30 k. gaji bln2 5k..
ok laa
dpt BELI kete sendiri.. lesen tak ad.. nk bw kete..
kita cuba.. siapa thu kn..

jalan dan langgar je la..
just follow the flow...
jgn pusing ke belakang.
maju ke hadapan.... tak ad siapa yg akan mehalang..
dan aku tak sbr utk blk jhr tgk kedai makan ayh
yg bru je dibuka utk berniaga...
aku dpt tlg ape yg mampu... tp kesian ifwat.. tlg ayh sorg2..

semoga perniagaan ayh maju not just maintain je
risau je jk ifwat smbung study.. mc mane ye..
tak pe la itu masalah akan dtg..
nnti la pk kn...

so ptg ni mc biasa.. aku smbung bc2 tak thu la msuk ke tak.
ke dlm fikiran aku ni.. belajar ni kita cuba dan cuba..
smpai kita blh ingt dah menulis kembali..
supaya dpt mark yg tinggi..

itu sebenarnya exam dunia.. bkn kita faham...
lg2 subjek yg kena fact la.. kena sebiji dlm buku..
gila2.. itu la manusia.. jk normal, tak de ye nk hafal2 ni
sbb tu manusia biasa tak normal..
yg normal tu... kanak2 yg msih mencari dan belajar
tp umo dri bayi smapi 3 thun je.. masuk 4 thun dha masuk taska.

ok laa lg lame aku taip megarut plk crita ye..
ok esk aku tulis selepas exam ye.. tata

No comments:

Post a Comment