Monday, January 10, 2011

cuti mid term kali ni aku tak blk jhr..
aku mls nk layan kerenah kat sana.. bkn ape.. aku blk tk blh pk pasal study.. kena focus only pd family shj.. sbb tu aku tak nk blk jhr.. rindu tetap rindu
siapa kata aku tak rindu family.. tp blm ms ye utk aku blk ke jhr..
dah semggu aku tak update blog ni.. so ape yg berlaku dlm mggu ni. adalah test Bisnes math.. susah jg la.. aku kena refresh blk 3 thun lepas punya ilmu.. bt latihan tp time test aku teruk gle.. aku yakin blh jawab tp entah la keyakinan aku hilang ms menjawab.. then yg berlaku mggu ni jg.. aku terkenang kn dia.. aku tk thu nk ckp mc mane.. tp aku tgk dia hppy tanpa aku.. hati ku gembira krn dia gembira disana.
so mggu ni aku rase tak ad mod.. just berjalan2 kat jusco bukit tinggi.. beli 3 helai bj 1 seluar slack..
then g mandy kat sg sengit.. enth la kat batang kali.. aku p layan kn je kwn ku bw aku g mandy air terjun.. wlup tak ad mod.. aku mandy je.. sejuk2 kn bdn.. dha lama tak mandy air terjun..last time raya je...
ble la aku nk start bt assgmnet ni.. aku dah ad idea.. bahan blh cari tp tak start2 lg.. pelik2.. tak kn nk terlentang je 24jam kat katil yg empuk ni kn.. haa pasal dinner..
aku tak thu la nk pakai bj ape... lg 1 bln je ms ye utk aku cari.. tp nk pakai bj ape je?? diaorg kata red carpet la.. yeke.. krg dinner bodoh2 plk .. penat je melawa kn...

No comments:

Post a Comment