Friday, January 28, 2011

aku tak faham knp manusia cepat berubah.. wlup masing2 ad sejarah dlm perhubungan.. tp cara kita berhubung ape salah ye seperti sedia kala.. knp pelru di ubah.. wlup kita tidak sefahaman or tidak blh sehati p.. cara berkata2 knp perlu diubah skali.. bkn aku nk mrh or terase.. tp perubahan itu aku terase sgt.. jauh berbeza dri mula aku kenal seseorg itu... adakah punca pegaulan membt perubahan or krn aku ni org asing skrg bg dia?
entah la.. jk aku ini asing bg dia terserah dia la membt keputusan.. tp ayt yg dia guna kn.. agr ln dan seperti aku ni.. entah la.. segalanya sudah berubah wlup ia dlm sesaat p.. semua benda akn berubah kehadapan.. setiap saat kehadapan yg kita tak thu ape yg berlaku...

hidup aku dgn kosong.. wlup org ln blh kata aku kaki gurl ke.. aku kuar dgn budak tu ni ke.. tp aku masih merasa kn kosong.. masih tak ad yg blh mengisi kn ye kembali.. org yg isi dlm jiwa aku sudah berubah jauh skali.. mungkin lg brp bln or berapa hari mesti dia tak kenal aku.. mc tu la agak ye dgn cara berkata sebegitu..

jk crita pasal test.. aku jawab ape yg aku rase betul.. jk slh slh la ia. krn bkn aku tidak usaha.. bkn aku meniru. aku jawab ape yg aku usaha ddk dlm bilik sorg2 bc buku dgr lagu, guling2 mengelak kn tido.. ini perubahan dlm hidup aku.. dlu aku study ad teman.. now skrg aku stduy alone.. so feel ye agak berbeza.. yela dah 4 thun ddk rmh sewa then skrg ddk bilik sendiri.. ad katil, tv semua ye complete.. kwn2 p ... aku dah kenal mane satu kwn yg betul2 ok.. yg dlu rapat skrg kat MSU nk jumpa p kita ad program bersama.. mc mggu lepas g kat sek 8 bukit chaya.. kesian tgk muka dia.. kena siksa dgn aku kena berjalan lebih 8km hihih.. ala bersenam melampau smggu skali je syafiq.. bkn selalu p..

mggu ni tak thu l aprogram ape.. tp mungkin g broga lg kot ahad ni dgn ira plk.. dia nk cabar mendaki kn.. so kita tgk je la mc mane stamina dia.. nk bw syafiq.. blh lepas lg.. ms krna tranning lg.. and aku dha byr duit dinner fob.. aku g dgn rosa kot.. dia je blh teman kn aku.. yg geng ln mane la nk g... lan tak thu la dia g ke tak.. aku p tak dpt info dri dia.. janji aku g.. cuz last utk melibat kn diri benda2 mc ni.. mc sem lepas pasal jamuan raya.. itu first time aku g,, sblm ni aku tak minat nk g benda2 tu semanjak au berubah cara hidup dan nakal aku.. aku blh je kembali mc dlu. mengikut rentak budak2 ni. tp itu bkn aku lg.. aku afiq yg ln tak mc time sek tak mc selepas spm.. dan tak time dip dlu la.. dlu aku lg enjoy.. duit ptptn dlm 1 sbln blh abis.. skrg aku dah pandai control sikit2 la.. tp shooping bj tetap aku tak blh tinggal dan makan makanan yg aku nk sgt.. dgn mkn aku blh terasa luas hidup ni.. tenang je.. hih
ble ye aku nk g kelas traning investment tu.. duit ad utk exm ye.. nk g traning tu problem ye.. dah nekad nk g. ad je halangan hujan le.. pening kepala la.. kesian kat khairunisa.. dia yg introduc aku pasal keje ni.. dgn pasal keje part time crdit advisor.. ble la aku nk htr result spm je ..
then esk g kl interview kedua terus dpt keje..
wei afiq basic 1400rm le.. bkn bt bodoh je kot.. sedar2... time ni le belajar utk keje..
sedar la kot nnti..hahhaha

mc panjang la plk aku taip kn.. ckp tak ikut step langsung.. tp nemang byk benda aku nk ckp dlm mggu ni mc 2 berlaku pd aku.. setiap dekit setiap saaat ad je crita dan teka teki depan mata kita.. ape ye yg berlaku lepas ni.. semoga ia memberi manfaat kat aku.. amin..

No comments:

Post a Comment