Tuesday, December 28, 2010

aku tak faham knp org sakit hati dgn aku.. nemang aku ni jahat,, tak baik mane p.. stop la kacau hidup aku.. jk tak ske kat aku,, jgn pandang aku mc sampah la, bt bodoh sudah la.. aku p akan stop kacau kau.. aku faham ape yg ko tulis kat blog tu.. jgn nk tipu dgn aku.. knp tak terus terang depan aku je.. aku ok je dgr. dah slh aku.. lg p aku tak ggu ko p.. benda dah lepas.. aku nk kembali ko tak nk.. ko jg yg jual mahal. so be it.. aku ad cara aku nk bls dendam kat gurl.. aku still dgn janji selagi aku tak jumpa gurl yg aku nk,, selagi tu aku akan cri wlup akn menyakit kn hati manusia tu..
cuz sakit aku ad org ln kesah? susah aku ad org ln kesah?? aku dah cukup sbr dgn gurl. so skrg aku nk cri gurl yg blh tahan sbr dgn aku.. jk dia ok fine.. aku blh go on,, jk tak,, aku blar je cri ln.. sowi la kwn.. hamba ni bkn ye baik mane p..ok

ok dah abis lepas geram,, so skrg crita pasal 2hari lepas ape yg berlaku.. hari ni selasa so smlm isnin mc biasa la g kelas kul 10.15 aku g kelas lmbt sikit smpai ye. tp still dtg jg kn.. kelas Ci dgn MCM aku g then ptg ad kelas ganti Change plk then ad plk dia... aku tak blh crita siapa dia.. then ok fine la aku g la mc biasa. kelas tu panas ye.. selama ad tisu jk tak basah peluh aku.. aku tk b;lh focus jk dia ad.. lg2 mc2 crita bru aku dgr pasal dia. so aku tk nk terkenang kisah lama.. entah la.. l;g p nemang slh aku pasal kes dlu.. but jk dia kesah kn aku.. dia akn tegur. tk sempat dia tegur.. tgk senyum je kot jk dia senyum then aku cepat2 blk.. nk mkn then tido tak nk pk kn ape2.. pasal FB ni dah membuat aku meluat dan akn membt aku mengenali gurl ln.. so better off je la. bt pening, sakit hati.. then pelik gurl nk siasat pasal aku kat scandal or gf2 aku.. pelik then suurh pts.. wei.. ko tak puas hati sgt meh ckp dgn aku la wei bicth tak perlu le ckp dgn org ln.. bengong... ok la.. itu je crita hari ini,, bersmbung kembali nnti tata
(( [[ peace ]] ))

No comments:

Post a Comment