Saturday, December 18, 2010

after 3week

now is 3week in starting the new semeste me at unisel, but in different place, now at s.alam, the city that many kilang and dust..in 3week have change in my life way, first, i weak up in the early morning for pray, more that 3year i never do to god, second my life no to down or to up, my friend as usuall penting diri masing2 je.. mc dlu jg.. lntak la diaorg nk ckp ape p kn.. aku ikut je la diri aku, g kelas mc biasa sorg2 siapa la nk teman kn aku ni.. dlm kes syafiq plk dia nk msuk MSU kata ye ambik international business?? susah la wei subjek tu,, subjek business p tersangkut2.. lg nk international... uhuhu..ok la aku dah jumpa member bru din, yg ln tak tegur sgt.. cuz aku ni pendiam je dlm kelas,, berckp time perlu je.. yela bt ape ckp lebih2 nnti org kata nk tunjuk2 la tu.. so better diam je... dunia2 semua perlu kn duit.. kdg2 aku tak faham la knp duit ni perlu sgt duit ni.. cth smlm nk hidup la insurance p dah kena byr 277

mahal sungguh skrg walup insurance, then jk byangkn insurance nyawa ke, kesihatan ke,, mesti lg mahal kn.. the tukang jual tu plk kerek nk mampus tak pe,, lepas ni aku dah tak g sana lg,, 1 time only,, sakit hati je,,, senyum p tak ,, pandang sinis je... nk bt business mc tu ke?? deee...
then aku g pos ofis dekat sek 16 the only one perjabat pos radius 10km area sek 19-sek24 pelik kn.. penduduk ramai tp pejabat pos ye 1 je?? tp selamat tak ramai,, jk ramai nemang aku tak gerak la mtr tu esk hari ye...then ptg aku g kelas mc biasa kelas kul 3 sebenarnya tp aku bgn lepas solat kul 2.50pm lg 10 minit je taw.. then kelam kabut aku,, dan cool pakai sandal je.. mls nk pakai kasut g kelas bisness math je kn.. so smapai sana salin jawapan dan dgr la ape yg lec nk terang kn.. blk kelas ptg tu beli hadiah befday ayu,, ema la nk beli teddy bear pink,, hahahah ayu dah la anti pink biar kn je... hahahah.. then g mkn tempat biasa mkn then blk.. tp hujan ms g beli hadiah smpai ema htr aku blk rmh..uhuhuh...ok itu shj crita utk hari ini.. ad lg cabaran dan debaran menunggu utk diuji..salam..


1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete