Friday, April 17, 2009

pengalaman disamun oleh dua KELING k..

peh gle.. tak penah2 dlm hidup aku kena samun ms tgk main ps.. terkejut gle.. blh plk dia main chacha dgn parang... abis 4biji hp, tuan yer adik,zul,naim,piji,, aku plk pakai boxer jer cuz brg semua kat atas bilik.. so aku nk bg p dia ckp tak yah.. aku jdi saksi la skrg ni.. cuz aku yg sorg perhati kn muka keling babi 2.. yg teruk wan laa lengan dia kena tetak dgn parang,,, walup tumpul tp peh dalam wei... berdarah.. yg adik d zul plk hp kena rampas ms time diaorg di kejut dgn parang.. tak tahu laa.. tp kes bahagian tempat tv yg tragedi yg teruk bg membe2 rumah..dan pengajaran.. LAIN KALI TUTUP PAGAR DAN KUNCI.. g tepo 999 dia blh suruh g bt report jer.. then kali kedua cal plk bru dia smbung kn ke balai.. bengong betul.... then sampai balai jer.. rupanay bkn rumah aku je kena.. ad lagi 3buah rumah kena jg.. tp keling 2 tak dpt brg so.. pecah kn kete dan moto.. bt report dri kul 2am siap ambik statement tgu2 smpi kul 4 laa bkn abis disitu jer.. kena g IPD kuala selngor esk yer..then luka wan bahaya takut kuman.. sempat lagi mkn jap lapa punya pasal then g klinik kat kuala selangor.. dah kena enjit, dpt ubah terus blk rumah.. aku plk tak dpt tido kena hafal hafazan.. nk mc mane lagi.. sabar je laa aku tido p tak tahu ble then bgn2 dah kul 10.55am, wani dah tggu nk g cnlory nk minta cop dgn encik zul cuz aku p nk smbung deg jg.. yela nk cop sokongan kn.. then g laa meluah kn hafazan yg aku dah hafal... peh.. dgn mata mengantuk ni... aku luah kn je.. lantak laa slh tajuit ke slh sebutan ke.. aku dah tak peduli..aku tak kesah dah.. then ustaz 2 ckp.. dia lulus kn aku jg.. wah2.. hppy gle aku.. then blk laa rumah
mesti laa nk tido jab.. then g solat jummat wajib 2.. then kul 3pm 6mangsa g laa IPD kuala selangor utk nk thu keputusan siasatan.. aku laa saksi utama krn aku yg tgk ape yg berlaku.. diorg plk panik, masing hilng brg dan cedewa kecuali aku.. alhamdulilah.. ms cam kawat.. peh aku takut je slh org .. yela msig terkejut.. so aku tgk betul2.. then tak ad org cuz inspecter ckp jgn main2 ni dah kes polis tak blh main2 tuduh jer.. so aku ckp tak ad shj,... yela jk slh aku la yg slh.. ingat dah abis.. ad lagi.. kena soal plk dia polis 2. dia tanya semua apsal personal aku.. mc2 la dia tanya.. penat2.. dah 1 jam tanya bru laa dia suruh aku g d7/d9 tempat nk lakar muka suspek guna computer.. akak 2 tanya hidung dia mc mane.. mata laa.. yela nk cri suspek kn.. so dia bt 7 salinan utk 7 balai area kualan selangor.. dah siap semua 2.. bru dia bg blk.. tp hp aku tak blh off.. kena on jer.. cuz aku saksi utama.. mc amne p aku laa kena tggungjwab jg... ok la geng aku ngatok gle ni.. nk exam lagi.. tp alhamdulilah laa tak ad yg kehilangan nyawa,. itu yg penting... takziah kdp membe yg kehilangan brg2 diaorg dan terutama wan..

No comments:

Post a Comment