Tuesday, April 14, 2009

hari yg tiba2 jd rajin nk study..??

hari ni aku pelik.. bgn2 je kul 10,dgn tak mandy yer.. terus bt tutorial micro.. cuz teringat Pn.asmahan yg nnti ske bg motivasi smpai stgh jam panjang jela nasihat yer... ish2... tak blh2 kena siap kn jg... krg mengamuk plk dia.. dan hari ni aku dah bt keputusan nk masuk deg indutri management.. lantak ape org ckp ape p.. ckp course 2 tak bgs laa skope tak besar laa... tak kira aku masuk jg.. yg lan nk msuk BBM tak kesah laa janji dia dapat bw sudah,,, yg wani ambik mc aku tetapi hanya zul shj ambik marketing krn gf dia ambik marketing biasa la kn jodoh dia semua tua2 nk mc mane taste dia mc 2..
hari ni p melakar sejarah aku g libry kat BATANG BERJUNTAI.. tp ok laa bukan ramai org p kat situ.. tenang.. hahahha.. tempat dating blh jg kn.. tp itu kn tempat ilmu.. ish2.. taubat2 laa ye sesiapa yg ske sgt dating2 ni.. dosa taw... tunang je terus,.. ehh mc aku tak penah dating plk kn hahahha... tak pe la mengata kat sni jer.. kat luar2 pandai2 mkn,pandai simpan... hihih... dan semasa tgk crita matahari... aku tanya laa mamat ni... yela byr sewa rumah 3bln tak byr then blh plk ckp nk kumpul samapi bln 7 bru byr.. nk jadi kn crita lagi.,. kata ye. parent dia nk byr kn.. ok laa tp masalah ye tua rumah tak tahu.. laa aku laa yg kena tegur oleh tuan rmh... nk td dia ckp akan jumpa ms foo.. ok aku nk tgk.. harap2 dia tunai kn ape yg dia ckp.. jk tak,.... ramai laki sejati dlm rumah blh bt.. cuz dia utututututu... hahhahah.. tak blh ckp nnti dosa plk kn.. diam2 sudah ,, ala kau crita kat sni p nk luah kn ketidak puashatian aku ni ...aaa... mlm ni kena study utk exam esk... hahha... study2 blh lagi main game... itu laa kemajuan kata kn.. main2 sambil belajr.. hihi... ok laa aku nk study dan main game... hahahah bye u all.. commet laa yg baik2 yer.. jk yg buruk2.. akan dia bls buruk jg laa kn...

No comments:

Post a Comment