Wednesday, September 9, 2009

assalammualaikum..
huhuh ni dah masuk mggu ke 4 aku deg Business management kat unisel bodoh ni(sowi mrh sgt sbenarnaya), sem ni agak busan kau tension gle..ptptn tak dpt wei, nk mati ke itu laa aku nk shopping, nk guna byr pengajian, peh alasan tak ad MQA jk mc 2 jgn offer,, aku nk industri dia tak bg then bbm ni elok2 tak dpt ptptn mc bengong...eeeeeee sbr je la bulan ramadan kn.. sbr2 afiq..hmm...pd 1 bln setgh ni mc2 sudah berlaku pd diri yg msing dlm belajar pasl hidup..

mc mane aku nk pasti kn yg dia hanya utk aku.. haa soalan yg semua akn terpk adakah dia utk aku??uhuh soalan susah nk dijawab tp aku tak thu mencri jawapan ye itu bagaimanae??

aku kena pk cri2 yg aku harus garis kn utk pilihan hidup aku
1, org yg penyabar,
2ikhlas,
3 tahan dgn sikap aku
4dia memehami aku
5, thu keadaan aku
6 sanggup susah payah dgn aku
7 jgn sesekali tinggi suara dgn aku..


No comments:

Post a Comment